Wie zijn wij?

Img

Medewerkers Technische Dienst

Onze ICT’ers zorgen er achter de schermen voor dat de alarmtoestellen goed (blijven) werken. Ze voeren updates uit en zorgen dat alle (technische) kennis op het gebied van personenalarmering bij henzelf en binnen onze organisatie up to date is en blijft. Ook programmeren ze de alarmtoestellen.


Img

Centralisten

Als u uw alarmknop indrukt, komt u in contact met de zorgcentrale waar onze centralisten werken. Ze nemen snel alarmoproepen aan en maken vervolgens een professionele inschatting óf er hulp nodig is én welke hulp er precies nodig is. Als het nodig is, schakelen ze professionele hulp in.


Img

Kantoormedewerkers

Onze kantoormedewerkers zorgen ervoor dat alle werkprocessen in onze organisatie soepel verlopen én dat de administratie nauwkeurig wordt gedaan


Img

Technisch Medewerkers

Onze Technisch Medewerkers komen bij u thuis langs om uw personenalarm voor binnen te installeren of om een reparatie uit te voeren aan uw personenalarm als er een storing is. Zij werken allemaal in hun eigen regio in Zeeland en zorgen dat alles daar goed werkt.


Vacatures

Werken bij de grootste aanbieder van Personenalarmering in Zeeland? Dat kan! Neem gerust geheel vrijblijvend contact met ons op. Of reageer op een onderstaande vacature.

Vacatures

 
ADMINISTRATIEF MEDEWERKER
In deze functie zorg je voor de klantenadministratie, sta je onze abonnees te woord en geef je hen gevraagd en ongevraagd advies. Je bent bovendien hét aanspreekpunt voor woningtoegang.

 
(SERVICE)MONTEUR
Bij deze functie zet je je technische vaardigheden in om hulpbehoevenden en ouderen zelfstandig thuis te kunnen laten wonen.


We zoeken ADMINISTRATIEF MEDEWERKER

Als administratief medewerker zorg je er voor dat de klantenadministratie van Maatje in Zeeland tip top in orde is, sta je onze klanten te woord en geef je hen gevraagd en ongevraagd advies. Maatje in Zeeland is volop in ontwikkeling en gaat vanaf januari de woningtoegang aanbieden voor vier Zeeuwse zorgorganisaties. Dat wordt jouw primaire aandachtsgebied. De functie is voor 24 tot 32 uur. Het precieze aantal uren stemmen we graag met jou af.

Heeft u interesse dan kunt u op werkdagen tussen 8:30-12:30 uur
contact met ons opnemen op telefoonnummer 0118- 55 12 15
of per mail via sollicitatie@maatjeinzeeland.nl.

Wat ga je doen?
  • Je voert de complete administratie van de woningtoegang
  • Je voert gesprekken met klanten en verzorgt de inzet van monteurs
  • Je maakt een efficiënte routeplanning voor het plaatsen en ophalen van de sleutelkluizen
  • Je rapporteert periodiek aan het management
  • Je assisteert de klantenadministratie
  • Daarnaast houd je je bezig met ondersteunende administratieve taken, zoals voorraadbeheer van de sleutelkluizen
  • Je denkt mee over het optimaliseren van de administratieve processen

Wie ben jij?
  • Je bent in bezit van een afgeronde MBO-opleiding niveau 4
  • Je hebt werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Je kunt zelfstandig, accuraat en georganiseerd werken, maar daarnaast ben je ook een echte teamspeler
  • Je hebt ervaring met het plannen en aansturen van monteurs
  • Je communiceert helder en duidelijk
  • Je kunt een VOG overleggen
  • Je hebt uitstekende kennis van Office365 en andere softwaretoepassingen

Wat bieden wij jou?
  • Contract voor 24-32 uur per week, in eerste instantie voor een jaar, met kans op een vast dienstverband
  • Salaris maximaal 3124,01 bruto per maand op fulltime basis (CAO-VVT FWG 25), afhankelijk van opleiding en ervaring
  • Mogelijkheid voor persoonlijke ontwikkeling



We zoeken (SERVICE)MONTEUR

We zijn op zoek naar een (service)monteur voor 20 uur per week die cilindersloten en (sleutel)kluizen installeert en daarnaast zorgt voor installatie en aansluiting van personenalarmering. We zoeken iemand met een afgeronde MBO-opleiding niveau 3 die open en helder communiceert en affiniteit heeft met ouderen.

Heeft u interesse dan kunt u op werkdagen tussen 8:30-12:30 uur
contact met ons opnemen op telefoonnummer 0118- 55 12 15
of per mail via sollicitatie@maatjeinzeeland.nl.

Wat ga je doen?
  • Je plaatst de kluis of het cilinderslot
  • Je plaatst het alarmtoestel waarbij je ook de bekabeling aanlegt
  • In overleg met de planning zorg je voor een efficiënte routeplanning
  • Op kantoor programmeer en onderhoud je alarmtoestellen
  • Je rapporteert periodiek aan het management
  • Je denkt mee over het optimaliseren van de werkprocessen

Wie ben jij?
  • Je hebt affiniteit met ouderen
  • Je communiceert helder, bent open en eerlijk
  • Je bent in bezit van een afgeronde MBO-opleiding niveau 3
  • Je bent in bezit van rijbewijs BE
  • Je hebt werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Je kunt zelfstandig, accuraat en georganiseerd werken, maar daarnaast ben je ook een echte teamspeler
  • Je kunt een VOG overleggen
  • Kennis van Office365 en andere softwaretoepassingen is een pré

Wat bieden wij jou?
  • Contract voor 20 uren per week, in eerste instantie voor een jaar, met kans op een vast dienstverband
  • Salaris conform CAO-VVT, afhankelijk van opleiding en ervaring
  • Mogelijkheid voor persoonlijke ontwikkeling
  • Auto, laptop en telefoon van de zaak


Meer informatie / solliciteren  
Afbeelding

WDTM Ketenkeurmerk personenalarmering

We voldoen bij Maatje in Zeeland aan de voorwaarden van het ketenkeurmerk personenalarmering (WDTM). Dat laat zien dat alle betrokken partijen in de keten van persoonsgebonden alarmeringsdiensten optimaal met elkaar samenwerken. Hierdoor bent u als gebruiker gegarandeerd van de hoogst mogelijke betrouwbaarheid en kwaliteit.

Keurmerk WDTM

We zijn bij Maatje in Zeeland gecertificeerd voor de rollen ‘leverancier’, ‘zorgcentrale’ en ‘aanbieder’ en we worden jaarlijks getoetst door een geaccrediteerde, certificerende instelling. 

Norm

Het keurmerk geeft u als klant of opdrachtgevers de garantie dat we aan de hoogst haalbare normen voldoen. Deze norm:

  • helpt bij het verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening;
  • helpt bij het verbeteren van de kwaliteit van de interne organisatie;
  • toont aan dat we aan de verplichte wet- en regelgeving voldoen;
  • geeft de zekerheid dat we binnen de keten goed samenwerken;
  • zet uiteindelijk altijd de klanttevredenheid centraal.

We verbeteren continu door:

  • het meten en monitoren van en sturen op onze (kwaliteits)doelstellingen;
  • interne en externe analyses;
  • het uitvoeren van interne en externe audits;
  • klant- en medewerkerstevredenheidsonderzoeken;
  • het leren van klachten en signalen van onze klanten en stakeholders;
  • minimaal één keer per jaar een evaluatiegesprek met opdrachtgevers en leveranciers.