Maatje in Zeeland staat voor u klaar

Met onze personenalarmering voor binnen en buiten in combinatie met onze zorgcentrale staan we 24 uur per dag voor u klaar. Onze personenalarmering werkt heel eenvoudig. Eén druk op de knop is genoeg om contact te leggen met onze medewerker in de zorgcentrale. Van daaruit schakelen we mantelzorgers of professionals voor u in. Zo zorgen wij van Maatje in Zeeland ervoor dat u met een veilig en vertrouwd gevoel langer thuis kunt blijven wonen. Heeft u hulp nodig, dan is die slechts één druk op de knop van u verwijderd. Op deze site vindt u alle informatie die u nodig heeft om uzelf (of een familielid) aan te melden bij Maatje in Zeeland.

Afbeelding
Dankzij dat alarm van Maatje in Zeeland heb ik mijn zelfstandigheid weer een beetje terug.”

Wat doet Maatje in Zeeland?

Maatje in Zeeland zorgt er al veertig jaar voor dat iedereen die een beetje extra steun nodig heeft, langer veilig thuis kan blijven wonen dankzij personenalarmering.



Vacature

 
ADMINISTRATIEF MEDEWERKER
In deze functie zorg je voor de klantenadministratie, sta je onze abonnees te woord en geef je hen gevraagd en ongevraagd advies. Je bent bovendien hét aanspreekpunt voor woningtoegang.

 
(SERVICE)MONTEUR
Bij deze functie zet je je technische vaardigheden in om hulpbehoevenden en ouderen zelfstandig thuis te kunnen laten wonen.


We zoeken ADMINISTRATIEF MEDEWERKER

Als administratief medewerker zorg je er voor dat de klantenadministratie van Maatje in Zeeland tip top in orde is, sta je onze klanten te woord en geef je hen gevraagd en ongevraagd advies. Maatje in Zeeland is volop in ontwikkeling en gaat vanaf januari de woningtoegang aanbieden voor vier Zeeuwse zorgorganisaties. Dat wordt jouw primaire aandachtsgebied. De functie is voor 24 tot 32 uur. Het precieze aantal uren stemmen we graag met jou af.

Heeft u interesse dan kunt u op werkdagen tussen 8:30-12:30 uur
contact met ons opnemen op telefoonnummer 0118- 55 12 15
of per mail via sollicitatie@maatjeinzeeland.nl.

Wat ga je doen?
  • Je voert de complete administratie van de woningtoegang
  • Je voert gesprekken met klanten en verzorgt de inzet van monteurs
  • Je maakt een efficiënte routeplanning voor het plaatsen en ophalen van de sleutelkluizen
  • Je rapporteert periodiek aan het management
  • Je assisteert de klantenadministratie
  • Daarnaast houd je je bezig met ondersteunende administratieve taken, zoals voorraadbeheer van de sleutelkluizen
  • Je denkt mee over het optimaliseren van de administratieve processen

Wie ben jij?
  • Je bent in bezit van een afgeronde MBO-opleiding niveau 4
  • Je hebt werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Je kunt zelfstandig, accuraat en georganiseerd werken, maar daarnaast ben je ook een echte teamspeler
  • Je hebt ervaring met het plannen en aansturen van monteurs
  • Je communiceert helder en duidelijk
  • Je kunt een VOG overleggen
  • Je hebt uitstekende kennis van Office365 en andere softwaretoepassingen

Wat bieden wij jou?
  • Contract voor 24-32 uur per week, in eerste instantie voor een jaar, met kans op een vast dienstverband
  • Salaris maximaal 3124,01 bruto per maand op fulltime basis (CAO-VVT FWG 25), afhankelijk van opleiding en ervaring
  • Mogelijkheid voor persoonlijke ontwikkeling



We zoeken (SERVICE)MONTEUR

We zijn op zoek naar een (service)monteur voor 20 uur per week die cilindersloten en (sleutel)kluizen installeert en daarnaast zorgt voor installatie en aansluiting van personenalarmering. We zoeken iemand met een afgeronde MBO-opleiding niveau 3 die open en helder communiceert en affiniteit heeft met ouderen.

Heeft u interesse dan kunt u op werkdagen tussen 8:30-12:30 uur
contact met ons opnemen op telefoonnummer 0118- 55 12 15
of per mail via sollicitatie@maatjeinzeeland.nl.

Wat ga je doen?
  • Je plaatst de kluis of het cilinderslot
  • Je plaatst het alarmtoestel waarbij je ook de bekabeling aanlegt
  • In overleg met de planning zorg je voor een efficiënte routeplanning
  • Op kantoor programmeer en onderhoud je alarmtoestellen
  • Je rapporteert periodiek aan het management
  • Je denkt mee over het optimaliseren van de werkprocessen

Wie ben jij?
  • Je hebt affiniteit met ouderen
  • Je communiceert helder, bent open en eerlijk
  • Je bent in bezit van een afgeronde MBO-opleiding niveau 3
  • Je bent in bezit van rijbewijs BE
  • Je hebt werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Je kunt zelfstandig, accuraat en georganiseerd werken, maar daarnaast ben je ook een echte teamspeler
  • Je kunt een VOG overleggen
  • Kennis van Office365 en andere softwaretoepassingen is een pré

Wat bieden wij jou?
  • Contract voor 20 uren per week, in eerste instantie voor een jaar, met kans op een vast dienstverband
  • Salaris conform CAO-VVT, afhankelijk van opleiding en ervaring
  • Mogelijkheid voor persoonlijke ontwikkeling
  • Auto, laptop en telefoon van de zaak


Meer informatie / solliciteren  
Afbeelding


Klanttevredenheidsonderzoek

We zijn bezig met een klanttevredenheidsonderzoek onder een klein deel van onze abonnees. De deelnemers zijn willekeurig uitgekozen en hebben al een mailtje ontvangen of ontvangen binnenkort nog een mailtje van ons met een linkje naar een online vragenformulier. Het kost zo’n vijf minuten om het in te vullen. Iedereen die meedoet aan het onderzoek helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. Dus: (alvast) heel veel dank voor uw hulp!

Op dit moment voeren we een klanttevredenheidsonderzoek uit